ICT Abonnement

ICT Abonnement

Onze voorkeur gaat uit om met zoveel mogelijk klanten een onderhoudscontact af te spreken. Zo is het bij u bekend wat de maandelijkse of jaarlijkse kosten zijn en kunnen wij ons werk op de meest efficiënte manier uitvoeren. De werkplekken die binnen het onderhoudscontract worden opgenomen worden door ons gemonitord en beheerd, denk hierbij aan onderstaande: 

  • Actieve monitoring 
  • Antivirus 
  • Automatische back-up inclusief controle 
  • Werkplekken voorzien van de laatste updates van Microsoft, Adobe enz.  
  • Ondersteuning op afstand en indien nodig op locatie 
  • Geen verborgen kosten achteraf   

    Om het contract zo simpel mogelijk te houden hebben we gekozen om vrijwel alle werkzaamheden onder het contract te laten vallen. Daardoor is het gemakkelijker om te melden wat er niet onder valt dan wat er binnen valt. 

    • Nieuwe installaties 
    • Nieuwe hardware 
    • Verwijdbare verstoringen 
    • Werkzaamheden aan hardware en software die niet bijgewerkt kunnen worden of waarbij er door de leverancier van de hardware/ software geen support meer wordt geleverd.
    • Geen standaard werkpleksoftware of maatwerksoftware. 

          

      Offerte

      Denkt u na het lezen van bovenstaande dat is ideaal maar dat zal wel niet betaalbaar zijn?

      Dan doen wij u graag verbazen met een gepaste offerte.